Om SPF Seniorerna Onsala

En samlingspunkt och ett forum för dina intressen.

Föreningen drivs och utvecklas av medlemmar i olika åldrar och med varierande intressen. Det betyder att vårt utbud av aktiviteter speglas av detta. Här finns fikaträffar för de som vill träffa gamla och nya vänner och prata ett par timmar. Vill du gå på kurser, berika ditt liv, resa, motionera eller börja med en ny aktivitet så har vi en hel palett av möjligheter.
Vi tror starkt på att ett livslångt lärande utvecklar människor och håller oss alerta längre!

Som medlem får du organisationens tidning Senioren 9 nr/år och föreningens Program 2 ggr/år. Du kan som medlem teckna förmånliga försäkringar. Alla pensionärer är välkomna som medlemmar. Ingen åldersgräns. Årsavgiften är 275 kr.

SPF Seniorerna är en politiskt och religiöst obunden medlemsorganisation. SPF Seniorerna Onsala bildades år 1972 och vi är idag nästan 500 medlemmar.